Saturday, October 5, 2019

關於餵奶 - 人奶?奶粉?🥛🥛🥛

世衛建議餵人奶至小孩2歲是最好的,如果唔可以,最少6個月也對嬰兒有益處。點有益法好多網頁都有分享我就唔補充啦。

<純粹個人選擇,不喜勿插>

關於餵人奶,在小b出生前都吸收左好多朋友的經驗,對我來說能餵就餵,不能也沒所謂,現在奶粉配方也有好多營養。朋友的經驗不外乎:乳頭受損、塞奶乳線炎唔夠奶等等,而且媽媽如要餵哺母乳休息嚴重不足,情緒起伏會較大,丈夫也較辛苦。

一星期內經歷上奶脹奶退奶🥛🥛🥛

在小b出世後,我就患上了傷風不斷流鼻水食藥,收鼻水藥其實係好眼訓的,所以在醫院的第2-3天我只去了餵奶室4次,試埋身試左3次,開刀未咁快上奶,所以都係學下個姿勢。到第4日上左奶,姑娘教我按摩乳房同用手擠奶,第1次擠左10ml,第2朝出院前再擠多次,擠左1小時都係得10ml。

返到家,陪月姐姐教我用奶泵泵奶,一路泵佢一路同我按摩乳房,由第1次泵到15ml到第3日泵每次已經泵到50ml,其實愈泵愈多係開心的,但係每次泵奶我都覺得超級痛苦。後來發現優合The ONE真係比較大力,第一次用乳頭已經甩哂皮,用多幾次乳墊都有血印。所以3天後我同陪月講我要停泵奶了,因為乳頭真係負荷唔到。而且堅持泵令我情緒都好低落因為真係好痛好痛




當我決定退奶後心情立即轉好了,但隨即面對脹奶的痛。要慢慢退奶,如果脹痛我就用手擠一點出來(不能清空)再來持續冷敷。我覺得冷敷超有效。我未算多奶所以冇食退奶食品,大概2-3日左右就差唔多冇再脹奶了。但乳房仍然甩緊皮,用左1星期以上復原,中間也是不斷塗抹羊脂膏。


乳墊上的血跡 😟
陪月都有買耶菜給我,但耶菜我一敷很快變暖,最後都係用呢個冷敷墊

別人都說用泵奶器係唔應該會痛成咁,我在想優合呢個牌子真的不適合我。如果當初買第2隻牌子,可能我遲d都會做到全人奶吧~但我沒有後悔,最少小b有飲到我的黃金初乳。

總括來說,人奶路真的不易行,佩服所有餵人奶的媽媽們呢!

No comments:

Post a Comment