Thursday, October 3, 2019

5日4夜仁安開刀生產記

一早預約了9月24日,babe renee 38週2天時剖腹生產。透過朋友介紹揀左霍詠儀醫生做我的婦產科醫生。

9月16號開始放產假,愈接近開刀日,宮縮的情況愈嚴重,個肚拿住拿住好唔舒服,成日都好怕突然穿羊水。終於都捱到9月23晚7點入院登記(因為我是24號早上8點開刀,所以早一個晚上入院做準備)。晚上去到醫院先登記,然後姑娘帶我到3樓的產房做簡介,講解過程,探熱、量血壓、抽血及用剃刀清理開刀位置的毛髮。跟住進入另一房間聽胎心跳,要聽大約半個小時。整個過程大約用左2個鐘,完成後終於可以回房間。

我地被安排左3樓的4人的標準房(入院記住同姑娘講想3樓,因為其他樓層都有產房但bb房係3樓),入房後我開始食我自己準備的晚餐,12點後就唔可以再食野了。執整齊啲物品,沖埋最後的涼就睡覺了,當然係緊張到不斷宮縮睡唔好啦。由於我中左b鏈,醫生穩陣起見都要同我打枝b鏈針,手術前3個鐘打,於是姑娘零晨未到5點就叫醒我起身,順手種豆係手背。咁多枝針入面我覺得打手背係最痛的。



接住我7點起身擦牙換手術袍,7點30分姑娘就推張床入我房要我訓上去,再推我去2樓的手術室。入到手術室先見麻醉科醫生講解麻醉過程及簽同意書,見埋霍醫生就被推入手術房。過床後打麻醉藥,姑娘同麻醉科醫生人幫我側睡及捲曲身體,膝頭掂下巴咁。打麻醉針唔覺得好痛。打完醫生幫我插尿喉,姑娘開始準備塊布遮住個肚,然後叫老公入來陪產。麻醉藥好快生效,醫生開始開刀我一啲感覺都冇,好似5分鐘後就感覺到麻醉科醫生同姑娘醫生一齊推個肚,推個bb出黎,但過程一啲都唔痛,好清醒,隔左一陣就聽到bb喊聲,老公剪臍帶後,姑娘清潔完bb就抱去比我地影相,也是我手術日最後一次見bb。


然後老公就跟bb出左手術房,叫左老公同bb影多啲相。醫生就繼續同我縫傷口。一心諗住自己對麻醉藥應該冇乜副作用時,突然覺得好頭暈同勁想嘔,同麻醉科醫生講,佢同我加藥,但我仍然好想嘔,感覺啲血沖哂上腦眼球就快爆咁,最後都乾嘔左啲口水出來,姑娘幫我抹咀。持續左可能都有十幾分鐘先好啲,手術亦做完了推返出去等,麻醉醫生一直跟住我睇我情況如何。出左手術室已經冇乜事了。最後推返上房間休息。返到房已經係9:30分。

接住6小時都唔可以食野,係床上麻醉藥未過下半身都郁唔到,但都有精神玩下玩電話睇下老公轉來的b相。姑娘隔一陣就黎同我量下血壓,清理下身啲惡露,雖然話開刀少啲惡露,第1日啲惡露都係超級多。好快就過左6個鐘麻醉藥都過左好多,腳指可以郁下,而且可以飲啲粥水(第1日都只可飲流質野),用電床的搖控幫自己上身坐起,傷口一點也不痛。第一日都有好多人來探我及bb。

第二日早上7:30見完醫生,醫生批准我食固體食物並可以下床了。等到老公9點來到,搵姑娘幫我除哂啲針同尿喉,由姑娘幫我帶束腹帶後協助下落床。落床一刻我完全冇頭暈及唔舒服,傷口有點扯住但接受到,超緩慢地行就得。食左個早餐後去廁所留小便。以為開刀既痛就這樣,誰知下午1點時開始超級痛,痛到行唔到路,我分唔到係子宮收縮定傷口嘅痛,痛左1個鐘又冇乜事了。結果整日來回餵奶房同房間我老公都用輪椅接送,其實個距離只有幾十米咋。叫左醫院的膳食套餐,好有胃口食哂成個餐。夜晚用醫院提供的薑水抹面擦牙就睡了。第二晚心情突然超級低落,心想唔通呢啲就係傳說中的產後抑鬱?好彩第二日又冇事了。


Bb每日都唔同樣,因為會收水

第三日起床已經行動自如!第3-4日基本上都係餵奶房來回,每日有6轉餵奶時間,去到姑娘會教我地點埋身餵bb,通常每邊埋完身10分鐘姑娘會比奶粉我餵,教埋我掃風。而爸爸每日只有1次15分鐘的親子時間,要在中午12點報名呢!回房每隔4個鐘食一轉止痛藥,隔8個鐘姑娘會幫我係肛門塞止痛藥,因為我真係超驚痛。第4天可以把bb出院的衣服交比姑娘。


多謝朋友來看我

最後一日出院,早上婦科及兒科醫生會再來(兒科醫生我在第1天已揀左梁卓華醫生)。之後會計就會準備帳單,由於我的2位醫生都好早來,9點前已經見完,未夠11點老公就可以去會計部找數,然後拿著invoice去接bb走了。出院前預約埋健康院,過2日帶小b去健康院檢查黃疸。

3 comments:

  1. Hi 樓主,恭喜你生左個女女。我想問下你霍醫生開刀手勢滿意嗎?因為我都book左霍醫生明年開刀,仲等緊初診,有啲擔心。其實今次係我第2胎,之前都係仁安,不過係另外一位女醫生。我上次開完刀我子宮個傷口埋得麻麻,所以今次想轉。都係問朋友先想試霍醫生,不過佢無試過睇佢,純粹打聽。所以想問你意見,另外今年霍醫生開刀醫生費幾多可以透露一下嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 開刀$28000,未計麻醉費,我埋單8萬樓下~
      我有2個朋友都係搵霍醫生,我覺得佢手勢好,傷口復原得好呀!我條疤都好靚仔😜我前日覆診子宮已經完全冇事(7星期)。不過要傷口復原好休息好緊要呀!

      Delete
    2. 好呀!多謝你嘅回覆,俾多左好大信心我。你都要好好休息☺️

      Delete